Saturday, July 26, 2008

Proses penuaian cacing dan memberikan makanan tambahan iaitu kulit durian. Makanan tambahan ini seperti kulit durian dan kulit tembikai untuk menggalakkan pembesaran cacing. Serai wangi juga diletakkan dan berkesan untuk menghalau hama dan lain-lain serangga.

Serai wangi boleh didapati di pasaraya besar seperti Giant dan Carrefour. Biasanya berdekatan dengan racun serangga yang lain seperti Ridsect dan Sheltox.

2 comments:

Unknown said...

Salam,

Saya ada tengok thread u dalam bicara jutawan pasal pakej tu. Saya rasa sangat murah dan ini boleh membunuh pasaran. Sila kaji semula.

p/s: market price is RM600.00

Maaf ye, sekadar teguran sesama kita.

Infineum said...

NOTIS HAKCIPTA

Saya Mohamad Saat Bin Sukami, penulis dan pemilik hakcipta buku EMAS HITAM Resepi menternak Cacing Tanah Untuk Buat Duit. Saya dapati Zamnina Enterprise telah melanggar hakcipta saya dengan mengedarkan dan mencetak buku saya tanpa mendapat keizinan dalam sebarang bentuk sekalipun. Adalah diingatkan bahawa peguam saya sedang dalam proses untuk mengambil tindakan undang-undang atas perbuatan Zamnina Enterprise. Oleh itu Zamnina Enterprise dikehendaki menghentikan edaran, membuat pengakuan terbuka mengenai jumlah bilangan buku yang telah terjual dan memohon maaf secara terbuka atas perbuatan yang tidak bertanggungjawab tersebut dalam tempoh 7 hari dari tersiarnya notis ini.

Sekian harap maklum.

Mohamad Saat Bin Sukami
Penulis Bebas
"EMAS HITAM Resepi Menternak Cacing Tanah Untuk Buat Duit"
ISBN No : 9789834410506
e-mel: infinem@gmail.com
h/p: 019-5324999